Η Διεύθυνση Διοικητικού αποτελείται από τα εξής τρία (3) τμήματα:
Tμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού
Αρμοδιότητες του Τμήματος Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού είναι:
- Η διαχείριση των θεμάτων υπηρεσιακής κατάστασης του προσωπικού της Αρχής.
- Η τήρηση του προσωπικού Μητρώου των υπαλλήλων του Α.Σ.Ε.Π. και η έκδοση σχετικών πιστοποιητικών και βεβαιώσεων.
- Η μέριμνα για την τήρηση του ωραρίου εργασίας σύμφωνα με τα οριζόμενα στην κείμενη νομοθεσία.
- Η ενημέρωση του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου.
- Η μέριμνα για την αξιολόγηση των υπαλλήλων του Α.Σ.Ε.Π.
- Η έκδοση γενικών εγκυκλίων ή ειδικών οδηγιών διοίκησης προσωπικού.
- Η έκδοση καταλόγου υπόχρεων υποβολής Δήλωσης Περιουσιακής Κατάστασης και ενημέρωσή τους.
- Η μέριμνα για τη συγκρότηση των προβλεπόμενων συλλογικών οργάνων αρμόδιων για θέματα ανθρώπινου δυναμικού του Α.Σ.Ε.Π.
Τμήμα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης
Αρμοδιότητες του Τμήματος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης είναι:
- Η ανίχνευση των εκπαιδευτικών αναγκών του προσωπικού του Α.Σ.Ε.Π. και ο σχεδιασμός, η οργάνωση και η υλοποίηση προγραμμάτων για την επιμόρφωση/εκπαίδευσή του, είτε εσωτερικά, είτε σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, καθώς και με άλλους ελληνικούς ή ευρωπαϊκούς φορείς επιμόρφωσης/εκπαίδευσης.
- Η ενημέρωση, παρακολούθηση και τήρηση του ατομικού φακέλου εκπαίδευσης και ανάπτυξης κάθε υπαλλήλου, ο οποίος αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του προσωπικού του Μητρώου.
- Η εισήγηση για τη συμμετοχή υπαλλήλων του Α.Σ.Ε.Π. σε συνέδρια, ημερίδες, σεμινάρια, επιμορφωτικά προγράμματα ή προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών, καθώς και η ενημέρωση του προσωπικού σε θέματα αρμοδιότητας του Τμήματος.
- Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση προγραμμάτων ενημέρωσης και εκπαίδευσης υπαλλήλων υπουργείων και λοιπών φορέων του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα σε θέματα αρμοδιότητας Α.Σ.Ε.Π. σε συνεργασία με τις κατά περίπτωση αρμόδιες Διευθύνσεις της Γραμματείας της Αρχής.
- Η μέριμνα για την κατάρτιση, αξιολόγηση και ανασχεδιασμό περιγραμμάτων καθηκόντων και προσόντων των θέσεων εργασίας του Α.Σ.ΕΠ.
- Η οργάνωση και παρακολούθηση της διαδικασίας στοχοθεσίας.
- Η μέριμνα για την οργάνωση, εμπλουτισμό και λειτουργία της βιβλιοθήκης του Α.Σ.Ε.Π.
Τμήμα Γραμματείας
Aρμοδιότητες του Τμήματος Γραμματείας είναι:
- Η τήρηση ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου αλληλογραφίας και η διαχείριση των πάσης φύσεως εγγράφων.
- Η παραλαβή και πρωτοκόλληση των αιτήσεων των υποψηφίων στο πλαίσιο των διαδικασιών επιλογής προσωπικού.
- Η βεβαίωση της ακριβείας ηλεκτρονικών και φυσικών εγγράφων της υπηρεσίας, καθώς και πάσης φύσεως εγγράφων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
- Η βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής και η επικύρωση αντιγράφων.
- Οι μετακινήσεις προσωπικού στο εσωτερικό ή εξωτερικό για εκτέλεση υπηρεσίας.
- Η μέριμνα για την τήρηση του γενικού αρχείου του Α.Σ.Ε.Π.
- Η μέριμνα για τη στελέχωση της Γραμματείας Προέδρου και Ολομέλειας.
- Η ασφάλεια της κτιριακής υποδομής του Α.Σ.Ε.Π.
- Η μεταφορά υλικού για τις ανάγκες της υπηρεσίας.
Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοικητικού είναι ιδίως:
- Ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η παρακολούθηση της διαδικασίας επιλογής προσωπικού του Α.Σ.Ε.Π., καθώς και ο χειρισμός των θεμάτων υπηρεσιακής κατάστασης αυτού.
- Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση προγραμμάτων για την εκπαίδευση/επιμόρφωση και ανάπτυξη του προσωπικού, καθώς και προγραμμάτων για την ενημέρωση πολιτών και φορέων, σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις.
- Ο σχεδιασμός περιγραμμάτων θέσεων εργασίας και η μέριμνα για τη βέλτιστη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.
- Η γραμματειακή υποστήριξη όλων των λειτουργιών και δραστηριοτήτων του Α.Σ.Ε.Π. και η τήρηση πρωτοκόλλου (αλληλογραφίας) μέσω της χρήσης του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ).
- Η τήρηση του αρχείου του Α.Σ.Ε.Π.
- Η ασφάλεια και η φύλαξη της κτιριακής υποδομής του Α.Σ.Ε.Π.