Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Εφαρμογή e-Ραντεβού - Συχνές ερωτήσεις

1. Πώς μπορώ να κάνω κράτηση;

Η κράτηση πραγματοποιείται αποκλειστικά με τη χρήση των προσωπικών σας κωδικών Taxisnet, μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-ραντεβού του ΑΣΕΠ.

2. Μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία της κράτησής μου;

Ναι, μπορείτε να αλλάξετε την ημερομηνία της κράτησής σας μέχρι την ημερομηνία λήξης της περιόδου κρατήσεων. Μετά από αυτό το διάστημα δεν είναι δυνατή καμία μεταβολή

3. Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

Όχι, η ακύρωση της κράτησης δεν είναι δυνατή.  Είναι δυνατή μόνο η αλλαγή της.

4. Χρειάζεται να έχω μαζί μου αποδεικτικό της κράτησης;

Ναι, πρέπει να έχετε εκτυπώσει το αποδεικτικό της κράτησής σας και να το προσκομίσετε την ημέρα της εξέτασης.

5. Τι πρέπει να έχω μαζί μου την ημέρα της εξέτασης;

Θα πρέπει να προσκομίσετε:

  • Το αποδεικτικό της κράτησης σε  έντυπη μορφή
  • Έγκυρο δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο σε ισχύ για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας.

6. Πότε λήγει η προθεσμία για την κράτηση ραντεβού;

Το σύστημα κρατήσεων θα παραμείνει ανοικτό για το χρονικό διάστημα που ορίζεται στη σχετική ανακοίνωση. Μετά τη λήξη του, δεν θα είναι δυνατή καμία νέα κράτηση ή τροποποίηση υφιστάμενης κράτησης.

7. Δεν έλαβα email επιβεβαίωσης της κράτησής μου. Τι πρέπει να κάνω;

Αρχικά, ελέγξτε τον φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam) στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο. Αν δεν βρείτε εκεί το email επιβεβαίωσης, μπορείτε να συνδεθείτε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα κρατήσεων e-ραντεβού του ΑΣΕΠ με τους προσωπικούς σας κωδικούς Taxisnet και να εκτυπώσετε το αποδεικτικό της κράτησής σας από εκεί.

8. Ο αριθμός ταυτότητας ή κάποια άλλο προσωπικό στοιχείο που εμφανίζεται έχει αλλάξει. Τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση που έχει μεταβληθεί ο αριθμός ταυτότητας ή κάποιο άλλο προσωπικό στοιχείο της ταυτότητας σε σχέση με τα στοιχεία που βλέπετε, θα πρέπει κατά την ημέρα της εξέτασης να προσκομισθεί εκτυπωμένη σχετική υπεύθυνη δήλωση εκδοθείσα μέσω gov.gr.