Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Διοικητικές Υπηρεσίες των Αποκεντρωμένων Τμημάτων του Α.Σ.Ε.Π.

  1. Σε κάθε Αποκεντρωμένο Τμήμα του Α.Σ.Ε.Π. λειτουργεί Διοικητική Υπηρεσία επιπέδου Τμήματος.
  2. Αρμοδιότητες της Διοικητικής Υπηρεσίας κάθε Αποκεντρωμένου Τμήματος είναι:
    • Η γραμματειακή και διοικητική γενικώς υποστήριξη του Αποκεντρωμένου Τμήματος Α.Σ.Ε.Π.
    • Ο έλεγχος και η έγκριση ανακοινώσεων, ο έλεγχος της νομιμότητας των αποτελεσμάτων, η διενέργεια αυτεπάγγελτου και κατ’ ένσταση ελέγχου και η προετοιμασία της εξέτασης αιτήσεων θεραπείας στο πλαίσιο διαδικασιών επιλογής και απασχόλησης εποχικού προσωπικού.
    • Ο έλεγχος νομιμότητας αποτελεσμάτων ειδικών διαδικασιών επιλογής εποχικού προσωπικού, όπως ο δειγματοληπτικός έλεγχος ή κατόπιν ενστάσεως ή καταγγελίας έλεγχος της νομιμότητας των προσλήψεων εκπαιδευτικού ή διδακτικού προσωπικού των Α.Ε.Ι, Τ.Ε.Ι, ΟΤΑ Α΄ και Β΄ βαθμού και των νομικών προσώπων αυτών και ο έλεγχος της τήρησης νομιμότητας της διαδικασίας πρόσληψης εργατικού και τεχνικού προσωπικού των ΟΤΑ Α΄ βαθμού.
    • Η εξυπηρέτηση πολιτών και φορέων σε πάσης φύσεως θέματα αρμοδιότητας του Αποκεντρωμένου Τμήματος.
    • Η επιμέλεια για την ασφάλεια και συντήρηση του κτιρίου και του εξοπλισμού των γραφείων, την καθαριότητα των χώρων εργασίας και την επάρκεια των απαιτούμενων υλικών μέσων.
    • Η ταξινόμηση και φύλαξη των σχετικών φακέλων των υποθέσεων, καθώς και η τήρηση στατιστικών στοιχείων.