1. Εγγραφή νέου χρήστη
Οδηγίες για την εγγραφή νέου χρήστη:
Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ.
Οδηγίες για την εγγραφή νέου χρήστη:
Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ.
Το μήνυμα εμφανίζεται γιατί είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΑΣΕΠ.
Οδηγίες για την είσοδο στο λογαριασμό σας:
Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ
Εάν κατά την εγγραφή νέου χρήστη μέσω ΓΓΠΣΔΔ (Taxisnet), εμφανίζεται μήνυμα λάθους:
"Αυτή η σελίδα δεν λειτουργεί" ή
"Ο κεντρικός υπολογιστής login.asep.gr έκανε πάρα πολλές ανακατευθύνσεις" ή
"Δοκιμάστε να διαγράψετε τα cookies σας ERR_TOO_MANY_REDIRECTS"
τότε
Εάν επιθυμείτε τη διαγραφή του λογαριασμού σας από τις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΑΣΕΠ, παρακαλούμε όπως:
Οδηγίες για την είσοδο στο λογαριασμό σας:
Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ
Οδηγίες για την Τροποποίηση στοιχείων επικοινωνίας και ταυτοποίησης:
Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ
Οι αλλαγές των στοιχείων ταυτοποίησης στο μητρώο σας που έχουν εγκριθεί από την υπηρεσία μας, μεταφέρονται:
Σε περίπτωση που η αίτηση συμμετοχής σας βρίσκεται ήδη σε κατάσταση «Υποβληθείσα» και προκειμένου να μεταφερθούν οι αλλαγές των προσωπικών σας στοιχείων, πρέπει να ακυρώσετε την συγκεκριμένη αίτηση συμμετοχής και να δημιουργήσετε μια νέα.
Οδηγίες για την καταχώριση/ενημέρωση στοιχείων του μητρώου:
Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ
Μπορείτε να ενημερώσετε τις καρτέλες του μητρώου που επιθυμείτε.
Για να υποβάλετε μια ηλεκτρονική αίτηση, είναι απαραίτητο να συμπληρωθούν οι καρτέλες εκείνες των οποίων τα στοιχεία θα πρέπει να μεταφερθούν (επίκληση) στην ηλεκτρονική αίτηση.
Σε περίπτωση που δεν προκύπτει πλήρης ημερομηνία έκδοσης τίτλου (π.χ. 15/06/2000), τότε καταχωρίζετε ως ημερομηνία έκδοσης την πρώτη ημέρα του μήνα. Αν π.χ. ο τίτλος αναγράφει Ιούνιος 2000, τότε η καταχώριση στο πεδίο «Ημερομηνία έκδοσης» θα πρέπει να έχει την ένδειξη «01/06/2000».
Για τη διασφάλιση της ακεραιότητας των δεδομένων, οι μεταβολές στις εγγραφές που έχουν γίνει επίκληση σε υποβληθείσα αίτηση, φέρουν την ένδειξη «ΜΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΜΟ» και η τροποποίηση/διαγραφή τους δεν επιτρέπεται. Στην περίπτωση αυτή καταχωρίστε νέα εγγραφή στο μητρώο σας
Για να βρείτε τον Αριθμό Μητρώου (μοναδικός κωδικός) στο ΑΣΕΠ, θα πρέπει να συνδεθείτε και να ακολουθήσετε την διαδρομή Πολίτες > Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες > Μητρώο.
Στα «Βασικά Στοιχεία Χρήστη» υπάρχει ο Αριθμός Μητρώου στο Α.Σ.Ε.Π.
Εφόσον στο Μητρώο υπάρχουν ήδη ορθές εγγραφές οι οποίες περιέχουν τα σαρωμένα (σκαναρισμένα) δικαιολογητικά που επιθυμείτε, τότε μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε εκ νέου για επίκληση σε αιτήσεις χωρίς να είναι απαραίτητη η δημιουργία νέων εγγραφών.
Οδηγίες για τη διαχείριση των ηλεκτρονικών αιτήσεων:
Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ
Ηλεκτρονική Αίτηση διαγωνισμών με σειρά προτεραιότητας
Ηλεκτρονική Αίτηση Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού (ΕΕΠ)
Έλεγχος Επισυναπτόμενων Εγγράφων στην Αίτηση και στο Μητρώο
Αρχικά, είναι απαραίτητο να διορθώσετε τα προσωπικά στοιχεία στο μητρώο σας, ακολουθώντας τις οδηγίες για την Τροποποίηση στοιχείων επικοινωνίας και ταυτοποίησης:
Οι αλλαγές των προσωπικών στοιχείων, που έχουν ολοκληρωθεί στο μητρώο σας, μεταφέρονται:
Προκειμένου να μεταφερθούν οι αλλαγές των προσωπικών σας στοιχείων σε ηλεκτρονική αίτηση που είναι σε κατάσταση «Υποβληθείσα», πρέπει να ακυρώσετε την αίτησή σας και να δημιουργήσετε μια νέα ηλεκτρονική αίτηση.
Για να εμφανιστεί ο συγκεκριμένος διαγωνισμός, θα πρέπει πρώτα να ξεκινήσει η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής.
Συμβουλευτείτε το ΦΕΚ της προκήρυξης για τις προθεσμίες υποβολής των αιτήσεων ή το σχετικό Δελτίο Τύπου που έχει εκδοθεί.
Οδηγίες για την την έκδοση και πληρωμή του ηλεκτρονικού παραβόλου (e-paravolo):
Προκειμένου να συμπληρώσετε/διορθώσετε αίτηση σε κατάσταση «Υποβληθείσα», θα πρέπει να προβείτε σε «Ακύρωση» αυτής. Στη συνέχεια πατήστε το κουμπί «Αντιγραφή». Το σύστημα θα δημιουργήσει μια νέα αίτηση αντιγράφοντας όλα τα πεδία που είχατε συμπληρώσει.
Τέλος, επεξεργαστείτε/διορθώσετε τα πεδία που επιθυμείτε και πατήστε εκ νέου «Οριστικοποίηση».
Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ
Από τη «Λίστα Ηλεκτρονικών Αιτήσεων» επιλέγετε την αίτηση, κάνοντας κλικ πάνω στην εγγραφή (γραμμή) και στη συνέχεια «Ακύρωση». Η αίτηση εμφανίζεται πλέον στη λίστα σας σε κατάσταση «Ακυρωμένη».
Μπορείτε να ακυρώσετε την αίτησή σας, όταν:
Για λόγους ιστορικότητας, η «Λίστα Ηλεκτρονικών Αιτήσεων» διατηρεί όλες τις αιτήσεις κατά ημερομηνία δημιουργίας, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα διαγραφής κάποιων ή όλων των αιτήσεων της λίστας. Με τον τρόπο αυτό, παρέχεται πλήρης εικόνα της λίστας των αιτήσεων που έχουν δημιουργηθεί από τον χρήστη.
Οι αλλαγές των στοιχείων ταυτοποίησης στο μητρώο σας που έχουν εγκριθεί από την υπηρεσία μας, μεταφέρονται:
Σε περίπτωση που η αίτηση συμμετοχής σας βρίσκεται ήδη σε κατάσταση «Υποβληθείσα» και προκειμένου να μεταφερθούν οι αλλαγές των προσωπικών σας στοιχείων, πρέπει να ακυρώσετε την συγκεκριμένη αίτηση συμμετοχής και να δημιουργήσετε μια νέα.
Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ
Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ
Για την ηλεκτρονική υποβολή της ένστασης, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εγγραφή σας στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Α.Σ.Ε.Π.
Καταχώριση/διαχείριση ηλεκτρονικής ένστασης Εκπαιδευτικών:
Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ
Για την ηλεκτρονική υποβολή της ένστασης, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εγγραφή σας στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Α.Σ.Ε.Π.
Καταχώριση/Διαχείριση ηλεκτρονικής ένστασης θέσεων επιπέδου Γεν. Δ/νσης:
Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ
Οδηγίες για την την έκδοση και πληρωμή του ηλεκτρονικού παραβόλου (e-paravolo):