Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Συχνές Ερωτήσεις

Εγγραφή

1. Εγγραφή νέου χρήστη

Οδηγίες για την εγγραφή νέου χρήστη:

Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ.

2. Κατά την εγγραφή μου στο σύστημα εμφανίζεται το μήνυμα: «Ο συγκεκριμένος ΑΔΤ/ΑΦΜ χρησιμοποιείται ήδη στο μητρώο». Τι πρέπει να κάνω;

Το μήνυμα εμφανίζεται γιατί είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΑΣΕΠ.
Οδηγίες για την είσοδο στο λογαριασμό σας:

Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ

3. Κατά την Εγγραφή Νέου χρήστη, εμφανίζεται μήνυμα λάθους ανακατεύθυνσης. Τι πρέπει να κάνω;

Εάν κατά την εγγραφή νέου χρήστη μέσω ΓΓΠΣΔΔ (Taxisnet), εμφανίζεται μήνυμα λάθους:

"Αυτή η σελίδα δεν λειτουργεί" ή
"Ο κεντρικός υπολογιστής login.asep.gr έκανε πάρα πολλές ανακατευθύνσεις" ή
"Δοκιμάστε να διαγράψετε τα cookies σας ERR_TOO_MANY_REDIRECTS"

τότε

  1. Κλείστε όλους τους φυλλομετρητές (browsers) που έχετε ανοιχτούς και ανοίξτε ένα νέο σε ανώνυμη περιήγηση (δείτε πώς)
  2. Στην γραμμή διεύθυνσης πληκτρολογήστε www.asep.gr και πατήσετε ENTER (προσοχή μην ανοίξετε τη ιστοσελίδα μας μέσω μηχανής αναζήτησης)
  3. Επιλέξτε "Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες"
  4. Πατήστε πάνω δεξιά "Εγγραφή / Είσοδος Μέλους".
  5. Πατήστε "Είσοδος"

4. Πώς διαγράφομαι εντελώς από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΑΣΕΠ;

Εάν επιθυμείτε τη διαγραφή του λογαριασμού σας από τις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΑΣΕΠ, παρακαλούμε όπως:

  1. Επικαιροποιήσετε τα "Στοιχεία Ταυτοποίησης" και τα "Στοιχεία Διαμονής και Επικοινωνίας" της καρτέλας "Προσωπικά Στοιχεία" στο "Μητρώο" σας, σύμφωνα με τα εγχειρίδια χρήσης.
  2. Αποστείλετε γραπτό αίτημα στο ΑΣΕΠ ηλεκτρονικά (https://www.asep.gr/helpdesk/ > Δημιουργία ερωτήματος > Τεχνικές ερωτήσεις) ή με φυσικό τρόπο (ταχυδρομικά ή ιδιοχείρως στο Πρωτόκολλο του ΑΣΕΠ), επισυνάπτοντας το έγγραφο ταυτοποίησης (Αστυνομική ταυτότητα, Διαβατήριο ή άλλο επίσημο έγγραφο ταυτοποίησης) όπως ισχύει και είναι καταχωρισμένο στο "Μητρώο" σας, αναφέροντας την επιθυμία της διαγραφής του λογαριασμού σας και αναγράφοντας όλα τα "Στοιχεία Ταυτοποίησης" από την καρτέλα "Προσωπικά στοιχεία" του "Μητρώου" σας.

Μέλος

5. Πώς μπορώ να συνδεθώ με το λογαριασμό μου;

Οδηγίες για την είσοδο στο λογαριασμό σας:

Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ

6. Πώς μπορώ να διορθώσω τα προσωπικά μου στοιχεία στο λογαριασμό μου;

Οδηγίες για την Τροποποίηση στοιχείων επικοινωνίας και ταυτοποίησης:

Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ

7. Διόρθωσα τα προσωπικά μου στοιχεία στο μητρώο, αλλά δεν διορθώθηκαν στην ηλεκτρονική αίτηση. Τι πρέπει να κάνω;

Οι αλλαγές των στοιχείων ταυτοποίησης στο μητρώο σας που έχουν εγκριθεί από την υπηρεσία μας, μεταφέρονται:

  • στην ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής, που είναι σε κατάσταση «Νέα/Ανοιχτή», μετά την Οριστικοποίησή της.
  • και στις νέες ηλεκτρονικές αιτήσεις που θα δημιουργήσετε.

Σε περίπτωση που η αίτηση συμμετοχής σας βρίσκεται ήδη σε κατάσταση «Υποβληθείσα» και προκειμένου να μεταφερθούν οι αλλαγές των προσωπικών σας στοιχείων, πρέπει να ακυρώσετε την συγκεκριμένη αίτηση συμμετοχής και να δημιουργήσετε μια νέα.

Μητρώο

8. Καταχώριση/Ενημέρωση στοιχείων μητρώου

Οδηγίες για την καταχώριση/ενημέρωση στοιχείων του μητρώου:

Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ

9. Ποιες καρτέλες του μητρώου μου να ενημερώσω;

Μπορείτε να ενημερώσετε τις καρτέλες του μητρώου που επιθυμείτε.

Για να υποβάλετε μια ηλεκτρονική αίτηση, είναι απαραίτητο να συμπληρωθούν οι καρτέλες εκείνες των οποίων τα στοιχεία θα πρέπει να μεταφερθούν (επίκληση) στην ηλεκτρονική αίτηση.

10. Το πτυχίο/απολυτήριο μου, αναφέρει ως ημερομηνία έκδοσης, μήνα και έτος (π.χ. Ιούνιος 2000). Το πεδίο στο Μητρώο ζητάει πλήρη ημερομηνία. Πώς θα την καταχωρίσω;

Σε περίπτωση που δεν προκύπτει πλήρης ημερομηνία έκδοσης τίτλου (π.χ. 15/06/2000), τότε καταχωρίζετε ως ημερομηνία έκδοσης την πρώτη ημέρα του μήνα. Αν π.χ. ο τίτλος αναγράφει Ιούνιος 2000, τότε η καταχώριση στο πεδίο «Ημερομηνία έκδοσης» θα πρέπει να έχει την ένδειξη «01/06/2000».

11. Θέλω να διορθώσω μια υπάρχουσα εγγραφή σε καρτέλα του μητρώου μου, αλλά εμφανίζεται η ένδειξη "ΜΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΜΟ". Τι πρέπει να κάνω;

Για τη διασφάλιση της ακεραιότητας των δεδομένων, οι μεταβολές στις εγγραφές που έχουν γίνει επίκληση σε υποβληθείσα αίτηση, φέρουν την ένδειξη «ΜΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΜΟ» και η τροποποίηση/διαγραφή τους δεν επιτρέπεται. Στην περίπτωση αυτή καταχωρίστε νέα εγγραφή στο μητρώο σας

12. Πως θα βρω τον Αριθμό Μητρώου Υποψηφίου στο ΑΣΕΠ

Για να βρείτε τον Αριθμό Μητρώου (μοναδικός κωδικός) στο ΑΣΕΠ, θα πρέπει να συνδεθείτε και να ακολουθήσετε την διαδρομή Πολίτες > Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες > Μητρώο.

Στα «Βασικά Στοιχεία Χρήστη» υπάρχει ο Αριθμός Μητρώου στο Α.Σ.Ε.Π.

13. Μπορώ να χρησιμοποιήσω εκ νέου για μεταφορά (επίκληση) σε νέες αιτήσεις, εγγραφές του μητρώου που υπάρχουν ήδη και είναι ορθές;

Εφόσον στο Μητρώο υπάρχουν ήδη ορθές εγγραφές οι οποίες περιέχουν τα σαρωμένα (σκαναρισμένα) δικαιολογητικά που επιθυμείτε, τότε μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε εκ νέου για επίκληση σε αιτήσεις χωρίς να είναι απαραίτητη η δημιουργία νέων εγγραφών. 

Ηλεκτρονική Αίτηση

14. Διαχείριση ηλεκτρονικών αιτήσεων

Οδηγίες για τη διαχείριση των ηλεκτρονικών αιτήσεων:

Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ

15. Δημιουργία και Καταχώριση ηλεκτρονικής αίτησης

Ηλεκτρονική Αίτηση διαγωνισμών με σειρά προτεραιότητας

Ηλεκτρονική Αίτηση Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού (ΕΕΠ)

  • Καταχώριση/Δημιουργία ηλεκτρονικής αίτησης Εγχειρίδιο

Έλεγχος Επισυναπτόμενων Εγγράφων στην Αίτηση και στο Μητρώο

16. Πώς μπορώ να διορθώσω τα προσωπικά μου στοιχεία στην ηλεκτρονική αίτηση;

Αρχικά, είναι απαραίτητο να διορθώσετε τα προσωπικά στοιχεία στο μητρώο σας, ακολουθώντας τις οδηγίες για την Τροποποίηση στοιχείων επικοινωνίας και ταυτοποίησης:

  • Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ

Οι αλλαγές των προσωπικών στοιχείων, που έχουν ολοκληρωθεί στο μητρώο σας, μεταφέρονται:

  • στην ηλεκτρονική αίτηση, που είναι σε κατάσταση «Ανοιχτή (Νέα)», μετά την Οριστικοποίησή της
  • και στις νέες ηλεκτρονικές αιτήσεις που θα δημιουργήσετε.

Προκειμένου να μεταφερθούν οι αλλαγές των προσωπικών σας στοιχείων σε ηλεκτρονική αίτηση που είναι σε κατάσταση «Υποβληθείσα», πρέπει να ακυρώσετε την αίτησή σας και να δημιουργήσετε μια νέα ηλεκτρονική αίτηση.

17. Γιατί δεν εμφανίζεται ο διαγωνισμός για τον οποίο επιθυμώ να υποβάλω ηλεκτρονική αίτηση;

Για να εμφανιστεί ο συγκεκριμένος διαγωνισμός, θα πρέπει πρώτα να ξεκινήσει η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής.

Συμβουλευτείτε το ΦΕΚ της προκήρυξης για τις προθεσμίες υποβολής των αιτήσεων ή το σχετικό Δελτίο Τύπου που έχει εκδοθεί.

19. Πώς μπορώ να συμπληρώσω/διορθώσω κάποια πεδία της αίτησης που είναι σε κατάσταση «Υποβληθείσα»;

Προκειμένου να συμπληρώσετε/διορθώσετε αίτηση σε κατάσταση «Υποβληθείσα», θα πρέπει να προβείτε σε «Ακύρωση» αυτής. Στη συνέχεια πατήστε το κουμπί «Αντιγραφή». Το σύστημα θα δημιουργήσει μια νέα αίτηση αντιγράφοντας όλα τα πεδία που είχατε συμπληρώσει.

Τέλος, επεξεργαστείτε/διορθώσετε τα πεδία που επιθυμείτε και πατήστε εκ νέου «Οριστικοποίηση».

Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ

20. Πώς ακυρώνω μια αίτηση;

Από τη «Λίστα Ηλεκτρονικών Αιτήσεων» επιλέγετε την αίτηση, κάνοντας κλικ πάνω στην εγγραφή (γραμμή) και στη συνέχεια «Ακύρωση». Η αίτηση εμφανίζεται πλέον στη λίστα σας σε κατάσταση «Ακυρωμένη».

Μπορείτε να ακυρώσετε την αίτησή σας, όταν:

  • Επιλέξατε λάθος κατηγορία εκπαίδευσης (π.χ. ΔΕ αντί για ΤΕ).
  • Θέλετε η νέα σας αίτηση να έχει τα νέα στοιχεία από τις τυχόν αλλαγές που πραγματοποιήσατε στα προσωπικά σας στοιχεία στο μητρώο.
  • Θέλετε να συμπληρώσετε/διορθώσετε κάποια πεδία της αίτησης που είναι σε κατάσταση «Υποβληθείσα».
  • Τελικά δεν επιθυμείτε να συμμετέχετε στον συγκεκριμένο διαγωνισμό (συμβουλευτείτε το ΦΕΚ της προκήρυξης και ακολουθήστε τα βήματα που αναφέρονται στο σχετικό παράρτημα).

21. Πώς διαγράφω παλαιότερες αιτήσεις;

Για λόγους ιστορικότητας, η «Λίστα Ηλεκτρονικών Αιτήσεων» διατηρεί όλες τις αιτήσεις κατά ημερομηνία δημιουργίας, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα διαγραφής κάποιων ή όλων των αιτήσεων της λίστας. Με τον τρόπο αυτό, παρέχεται πλήρης εικόνα της λίστας των αιτήσεων που έχουν δημιουργηθεί από τον χρήστη.

22. Διόρθωσα τα προσωπικά μου στοιχεία στο μητρώο, αλλά δεν διορθώθηκαν στην ηλεκτρονική αίτηση. Τι πρέπει να κάνω;

Οι αλλαγές των στοιχείων ταυτοποίησης στο μητρώο σας που έχουν εγκριθεί από την υπηρεσία μας, μεταφέρονται:

  • στην ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής, που είναι σε κατάσταση «Νέα/Ανοιχτή», μετά την Οριστικοποίησή της.
  • και στις νέες ηλεκτρονικές αιτήσεις που θα δημιουργήσετε.

Σε περίπτωση που η αίτηση συμμετοχής σας βρίσκεται ήδη σε κατάσταση «Υποβληθείσα» και προκειμένου να μεταφερθούν οι αλλαγές των προσωπικών σας στοιχείων, πρέπει να ακυρώσετε την συγκεκριμένη αίτηση συμμετοχής και να δημιουργήσετε μια νέα.

Αποτελέσματα

23. Εύρεση αποτελεσμάτων προκήρυξης

Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ

24. Εύρεση αποτελεσμάτων σε προκηρύξεις με ειδικές κατηγορίες (μόνο για τους συμμετέχοντες υποψηφίους)

Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ

Ηλεκτρονική Ένσταση

25. Καταχώριση/Διαχείριση ηλεκτρονικής ένστασης Εκπαιδευτικών

Για την ηλεκτρονική υποβολή της ένστασης, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εγγραφή σας στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Α.Σ.Ε.Π.

Καταχώριση/διαχείριση ηλεκτρονικής ένστασης Εκπαιδευτικών:

Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ

26. Καταχώριση/Διαχείριση ηλεκτρονικής ένστασης θέσεων επιπέδου Γενικής Δ/νσης

Για την ηλεκτρονική υποβολή της ένστασης, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εγγραφή σας στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Α.Σ.Ε.Π.

Καταχώριση/Διαχείριση ηλεκτρονικής ένστασης θέσεων επιπέδου Γεν. Δ/νσης:

Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης εδώ